S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

27 rokov na trhu

.    .

Kamenná predajňa

Poľná ul. 6, Levice

SANDI Poľná 6 Levice

SANDI Poľná 6 Levice

zľava 20% na skladové zásoby


Otváracie hodiny:
Pondelok - Piatok 
9.00 - 16.00 hod.

Objednávky: osobne,                                                                                                                                                                                                                                                             
telefonicky, e-mailom

Platby: hotovosť, 
            prevodný príkaz


Certifikáty:
Dôveryhodná firma
Bisnode CE


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOVINKY

arr3Predaj v e-shope ukončenýarr320 % zľava na skladové zásoby v kamennej predajniNájdete nás na adrese Poľná 6, Levice. /v bývalom Dome služieb, na prízemí, neďaleko LIDLu/ ...

KONTAKTY

Ing.Dezider Szalai-SANDI
Poľná ul. 6
934 01 Levice
tel: 0903 411537
napíšte nám
obchod@ochrannepomocky-sandi.sk

»
POŠKODENÁ ZÁSIELKA

Kontrola a postup

Kupujúcemu sa doporučuje v zmysle článku 5.8. Obchodných podmienok, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom počet balíkov podľa prepravného listu, stav zásielky (neporušenosť baliacej pásky, vonkajšie poškodenie obalu, navlhnutie) . Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená, ale musú túto skutočnosť popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

Podľa smerníc Slovenskej pošty, a.s., obsah balíka môžete skontrolovať až po uhradení dobierkovej sumy, ktorú stanovil odosielateľ pri jej podaní. Ak máte pochybnosti týkajúce sa obsahu zásielky, aby ste predišli nepríjemnostiam pri rozbaľovaní, odporúčame vám rozbaliť zásielku za prítomnosti doručovateľa ihneď po prebratí. V prípade zistenia poškodenia obsahu alebo iných nedostatkov obsahu zásielky máte možnosť s doručovateľom spísať zápisnicu a podať reklamáciu.

Ak poškodenie obsahu zistíte až neskôr, prineste na poštu, ktorá zásielku dodala, obsah zásielky spolu s jej obalom najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, kde s vami spíšu záznam.

Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

Poškodenie zásielky nám oznámte na e-mail obchod@ochrannepomocky-sandi.sk .

MGMzNG