Kontrola a postup
Kupujúcemu sa doporučuje v zmysle článku 5.8. Obchodných podmienok, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom počet balíkov podľa prepravného listu, stav zásielky (neporušenosť baliacej pásky, vonkajšie poškodenie obalu, navlhnutie) . Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená, ale musú túto skutočnosť popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
Podľa smerníc Slovenskej pošty, a.s., obsah balíka môžete skontrolovať až po uhradení dobierkovej sumy, ktorú stanovil odosielateľ pri jej podaní. Ak máte pochybnosti týkajúce sa obsahu zásielky, aby ste predišli nepríjemnostiam pri rozbaľovaní, odporúčame vám rozbaliť zásielku za prítomnosti doručovateľa ihneď po prebratí. V prípade zistenia poškodenia obsahu alebo iných nedostatkov obsahu zásielky máte možnosť s doručovateľom spísať zápisnicu a podať reklamáciu.
Ak poškodenie obsahu zistíte až neskôr, prineste na poštu, ktorá zásielku dodala, obsah zásielky spolu s jej obalom najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, kde s vami spíšu záznam.
Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
Poškodenie zásielky nám oznámte na e-mail obchod@ochrannepomocky-sandi.sk .